Gekregen.

Gekregen

Gekregen

Kijk hoe mooi, ik kan er zo van genieten. Het zonnetje kwam even door de ruit. Snel even een foto gemaakt van mijn prachtige Ameryllis die ik voor mijn verjaardag kreeg een tijdje geleden.

4 jaar terug kreeg ik ook eens een bol en die stak ik opnieuw in een niet al te grote pot. (3 jaar alleen maar bladeren) wel na de bloei de bladeren verwijderd, koeiemest in het plantgat en tot oktober buiten gezet. Een poosje op een donkere plaats laten rusten.

Inmiddels komt hij omhoog met jawel een knop, alleen hij gaat bijna maar niet voor uit. Ik hoop toch echt dat het goed komt. (Wordt vervolgd).

Geef een reactie

