Hij komt,

Al

Hij komt.

Hij komt.

eerder schreef ik over de Ameryllis. Voor het 4e jaar heb ik deze in een pot gezet en voor het eerst lijkt het er nu toch echt op dat hij gaat bloeien. Ik kan zien dat er wat meer schot in komt. Hij ging eerst tergend langzaam. Laten we het hopen. Andere jaren kwamen er alleen maar bladeren aan. Deze keer gaf ik hem in het najaar wat meer bemesting toen ik hem in de tuin plantte.
Misschien heb ik er dan volgend jaar 2. De andere heeft 2 stengels dat zal deze waarschijnlijk niet krijgen, daar lijkt me de bol wat te klein voor, maar wie weet.
Ik wacht in spanning af.
Kunnen jullie daar ook zo van genieten?

2 gedachtes over “Hij komt,

Geef een reactie

