Aanvulling.

Aanvullen.

Aanvullen.

Na de vakantie heb ik altijd minder handdoeken in mijn kast dat komt doordat de oude dun geworden handdoeken in de caravan verdwijnen. Ik knip ze dan in kleine doekjes die ik 1 malig gebruik en dan weg gooi. Soms maak ik de vloer er nog eens mee schoon na de afwas. Zo heb je geen last van bacteriën.
Dus nu was ik al een tijdje op zoek naar aanvulling. Deze week kwam ik 2 tegen á 1 euro per stuk, de blauwe is nog nieuw en de andere ziet er ook nog redelijk goed uit maar is wel gebruikt.

Geef een reactie

