3e knop

Derde knop.

Derde knop.


Aan mijn ameryllis komt zelfs een 3e knop. Dat heb ik nog nooit gezien. Aan 1 stengel zit nog 1 bloem en aan de andere nog 3. Ik heb er van genoten.
Mijn eigen die ik over hield schiet nu ook eindelijk een beetje op al zal die niet zo rijk bloeien denk ik.
Als ze uitgebloeid zijn zet ik ze in de garage tot het voorjaar. Kuil graven, wat oude koemest erin, bol er in en in het najaar haal ik hem er uit, zet hem donker weg tot half november en dan mag hij de pot weer in. In afwachting of hij weer gaat bloeien.

5 gedachtes over “3e knop

  1. vorige week kocht ik me een ruiker ,3verschillende kleuren:wit,rood en roze
    de knoppen staan nu allemaal open,zoooo mooi en een vaas vol!
    je foto is te zien.groetjes debora

    Like

Geef een reactie

