Breien, borduren en..

Wat deed ik vorige week toen ik de weg niet op kon vanwege de gladheid. Breien, borduren en bakken. Bakken omdat er nog een mand vol goudreinetten staat die wel op moet natuurlijk.

photostudio_1452263867310

Breien doe ik erg graag omdat het zoveel rust geeft daarom nog maar eens een werkdoek opgezet. Ze kosten mij misschien aan materiaal maar 20 eurocent.

photostudio_1452419411039
Het garen komt van de rommelmarkt, soms ziet het er aan de buitenkant wat smoezelig uit daarom haal ik de draad altijd aan de binnenkant uit de kluwen. Voordeel is dat de kluwen ook niet wegrold. Deze is voor eigen gebruik dus maakt het niet uit. De wasmachine doet zijn werk naderhand.

photostudio_1452419648862

En als het in de middag wat helder weer werd ging ik borduren. Daar moet je goed licht bij gebruiken.

photostudio_1452264030479

Gelukkig is alles nu weer een beetje normaal, toch heeft het ook wel wat, je merkt dat de mensen meer op elkaar zijn aan gewezen met dat weer.

Een gedachte over “Breien, borduren en..

  1. wat ben je creatief bezig!!!we zagen op de belgische tv hoe glibberig het bij jullie was amai!!!!wat een mizerie!!ik reageerde op je glibberige blog maar mn reactie kwam er niet op…?groetjes debora

    Like

Geef een reactie

