Koopje.

Een tijdje geleden bestelde ik via internet glutenvrij meelmix met veel vezels van peak’s. Tot nu toe slaagden al mijn broden in de broodbakmachine maar deze niet. Ik heb van alles geprobeerd, meer water, minder gist. Het blijft een heel plat niet gerezen broodje. Te zwaar was mijn gedachte dus ging ik op zoek naar een mix die er bij past. Deze kwam ik tegen voor de helft van de prijs, normaal 20,95. Ik betaalde 10,45.

photostudio_1452546226149

Qua meel komt het brood dan op 95 eurocent per brood uit.
Hij was over datum dus eigenlijk zijn ze in overtreding in die winkel. Ik durf het wel aan, doe het vaker.
Ik kan er 11 broodjes mee bakken dus 11 weken brood op de plank. Doordat ik het mix duurt het 2x zolang.
Het brood wat ik met de mix bakte was goed en lekker.

photostudio_1452546334922

photostudio_1452546568189

4 gedachtes over “Koopje.

  1. je brood ziet er lekker uit!ik eet namelijk heel graag brood(en wat teveel..) en heb ook nergens last van,ik lust ook alle soorten,mn man daarentegen niet die is kieskeurig.ik maak het niet zelf,kga naar de bakker.mn schoonzoon heeft wel wat last en die eet nu speltbrood en heeft veel minder last.groetjes debora

    Like

Geef een reactie

