Breien.

Breien, ik kan niet zonder. Gelukkig mailde deze week iemand of ik sokken wilde breien. Graaaaag. Ja niet voor niets natuurlijk!
Mijn werkdoek is klaar

photostudio_1452881376828
en zolang het garen er nog niet is, op zoek naar een ander projekt. Lang geleden kocht ik voor 4 euro op een rommelmarkt een grote doos vol met garen (vaak loont het om de gehele doos vol te kopen i.p.v 1 of 2 bollen)waar ook dit mooie Neveda hunting tweed garen in zat. 52% wol/48% acryl. 6 bollen. Alleen wist ik nog steeds niet waar ik het voor zou gebruiken. Voor een trui vind ik het veel te dik en sjalen heb ik ook genoeg. Ja sloffen wilde ik nog wel want ze liggen regelmatig bij de was en dan is 2 paar net wat weinig dus zette ik op, op pen 5. Lekker dik dus lekker warm.

photostudio_1452881848425

photostudio_1452881921007

P.s uit die doos breide ik eerder al een trui en vest voor mijn man en een trui voor mezelf. Dus een koopje.

2 gedachtes over “Breien.

  1. is dit niet te mooi voor werkdoek!?zo”n mooi patroon!onder werkdoek versta ik doek om af te stoffen,af te wassen-gebruik jij dit daarvoor?ik gebruik van die statische doekjes van action.vroeger,toen mn dochter klein was was ik lees-en naaimoeder in de klas,maar dan moest je enkel rechts en averrecht kunnen breien,kruisjessteek enzo…maar wat ben ik jaloers op jou breitalenten!!kousen,slofjes …dit zou ik allemaal niet kunnen ,hoor!groetjes debora

    Like

    • Ja Debora daar maak ik mee schoon. Gebruik ze ook op het aanrecht. Vooral omdat ze super goedkoop zijn(20 eurocent)en ik breien graag doe. Ik kan niet niksen voor de t.v dan val ik in slaap.
      Vezeldoekjes, ik heb er 1 die zat in de droogtrommel toen ik die bijna 6 jaar geleden tweedehands kocht, kleven zo aan je handen dat vind ik vreselijk.

      Like

Geef een reactie

