Vogels en..

Altijd mooi om naar te kijken.
Deze stond heerlijk van het zonnetje te genieten.

photostudio_1453023481763

Ieder jaar strijkt hier een witte rijger neer. Ze hebben je meteen door als je te dicht bij komt en smeren hem snel. De foto is erg uitvergroot.
Ik zag trouwens een eind verderop dat er meer waren wel 6, helaas geen fototoestel bij de hand.

photostudio_1453023635943

Deze zomer zag ik hier voor het eerst tijdens de wandeling een jonge vos. Nog nooit had ik in Nederland een vos gezien dus het was wel heel bijzonder (gelukkig hebben we geen kippen meer).
We hadden een hond te logeren die meestal los loopt alleen als er een kat is wil hij daar graag achteraan rennen.
Toen we hem uitlieten zag ik in de verte, ik dacht een kat, maar toen we wat dichter bij kwamen bleek het een jonge vos te zijn. Gelukkig dat de hond vast zat anders was hij er geheid achteraan gevlogen het maisveld in.

2 gedachtes over “Vogels en..

  1. een witte reiger heb ik nog niet gezien,wel zitten hier ziverreigers en heel wat aalscholvers want we wonen dicht tegen het kanaal.en meeuwen.groetjes debora

    Like

Geef een reactie

