IJskoud.

Ook als het erg koud is hang ik mijn wasje buiten.

photostudio_1453032275638

En ik stond er versteld van dat bijna alles droog was. Nog een kwartiertje in de droger en opvouwen maar.
2 wasmolens gebruik ik. Bij de ene schijnt nu niet de zon maar bij de andere komt de was s’middags lekker in het zonnetje. De 2e wasmolen was nog gloednieuw en van Brabantia gekocht op een rommelmarkt voor 2 euro. Al heel veel plezier heb ik ervan gehad. De andere is al 40 jaar mee gegaan. Als de was droog is zet ik wel altijd de wasmolen binnen, behoud van de molen.
En het ruikt zo lekker die frisse was van buiten.

2 gedachtes over “IJskoud.

  1. amai,wat ben je moedig!!want ik zie dat de ondergrond bevroren is brrrr
    ik ging wandelen met de hond,goh zooo koud,mn neus vroor er bijna af,knipoog!ik kan helemaal niet tegen kou…mn was gaat in de droogkast hoor!!

    Like

Geef een reactie

