Breien en haken.

Inmiddels zijn de sloffen klaar. De ene was iets te groot dus de andere 10 steken minder opgezet. De grote haal ik even onder de naaimachine door en knip er een stukje af zodat ze beide even groot zijn.

photostudio_1453152279521

Toen ik met dat garen bezig was kwamen er allerlei dingen opborrelen. Ik zag mijn kussens op de bank liggen en daar moet nog steeds 1 van een overtrek worden voorzien. In dat dikke garen zitten precies de goeie kleuren+de kleur van de bank. De rest van dat garen wordt dus een kussen overtrek.

Maar eerst dit projekt op gezet, lekker kleurig. Ik vond het patroon op Pinterest. Later meer hopelijk.

photostudio_1453152429155

2 gedachtes over “Breien en haken.

    • Ik draag ze de gehele dag. Komt omdat we alleen de houtkachel aan hebben. Die kan wel het hele vertrek kamer en keuken warm houden maar dan is de vloerverwarming in de keuken uit en dat voel je (tegelvloer). Meestal zitten we bij de kachel.

      Like

Geef een reactie

