Borduren, haken, en de gerepareerde stoel.

Even een update van het borduurwerk en haakwerk.
Borduren doe ik vaak overdag en hoop dan dat het zonnetje schijnt anders is het moeilijk te zien. Ik draag daarbij al een bril met een puntje(+4) extra zodat het mijn vergrootglas is. Normaal heb ik 2,25 dus is het meer dan 1 puntje.

photostudio_1453668771691

Het haakwerk gaat ook niet erg snel vanwege al de draden(7kleuren) die er aan hangen en af en toe moet ik ze weer even ontwarren of afknippen. Dat laatste doe ik niet erg vaak, meestal haak ik de draad gewoon mee met de andere draad. (Tapestrie haken). Nog een klein stukje. Hebben jullie al een idee wat het moet worden?

photostudio_1453668066102

Gisteren hebben we de stoel (zie vorige bericht) naar de kinderen gebracht, helemaal blij. Ze hadden nu een allegaartje van nog 2 hele stoelen, 2 kinderstoelen en een stoel uit de slaapkamer.
Meteen werden de andere 4 stoelen van boven gehaald en hebben ze alle stoelen gerepareerd. Helaas had hij niet voldoende nieten om de voering onder de zitting vast te zetten. Ze hebben het opgelost voorlopig door hier en daar een nietje in te slaan en dan later maar de rest. Probleem opgelost.

Geef een reactie

