Kringloop.

Alvast weer wat aan het zoeken voor de lente. Nog even en dan zijn de 1e rommelmarkten weer, maar nu moeten we het nog even doen met de kringloop. Soms heb je geluk en soms is het niks. Deze keer vond ik leuke lente schoentjes, bijna niet gedragen zo te zien voor 2 euro 50., zeg maar oud maar nog lang niet versleten. De poetsdoek er over en een ander zooltje erin, laat de lente maar komen.
Krijgen jullie de voorjaarskriebels al?

photostudio_1454140789403

photostudio_1454140645130

6 gedachtes over “Kringloop.

  1. Hallo…wordt tijd dat ik eens even hier reageer… Dank voor de mogelijkheid om je te volgen. Ik houd er weinig tijd voor over om eens lekker te struinen bij anderen op de blog.
    Dank ook voor je reacties elke keer…jij bent daarin trouwer dan ik ben.
    Ik geniet desondanks toch altijd weer van de dingen die je voor elkaar krijgt. Het is echt een levenskunst van je man en jou…goed hoor. Ik zelf ben ook een scoorder, maar niet zo’n goede als jullie.
    Leuk om te zien wat je vind en ermee doet. En dat je ons laat meeleven.
    groeten en een fijne week verder.

    Like

Geef een reactie

