Kringloop en voorjaars kriebels.

Iedere week even kijken of er niet iets voor mijn gading bij zit en jawel hoor raak voor 80 eurocent nam ik dit leuke boek mee. Al jaren brei ik op een breimachine en dan is dit toch een leuke aankoop. Bijna 200 pagina’s dik.

photostudio_1454428842738

photostudio_1454428935486

photostudio_1454429162133
Ook ben ik lekker aan het opruimen geweest. Vandaag een héél oude breimachine gestript, daar leer je ook weer veel van hoe alles in elkaar steekt en zo heb ik ook weer wat bruikbare onderdelen over gehouden voor mijn eigen machine.
Hij stond er zeker al een paar jaar maar we kregen hem niet aan de slag dan maar bij het oud ijzer. Ooit eens gratis afgehaald.

2 gedachtes over “Kringloop en voorjaars kriebels.

Geef een reactie

