Kringloop en haakwerk.

Vanmorgen zijn we in een andere plaats naar de kringloop geweest en daar vond ik deze 2 nieuwe spijker broeken, 1 voor hem en 1 voor haar. Deze kringloop is wel iets duurder maar voor 3,50(dat betaalde ik per stuk)heb je nog geen nieuwe spijkerbroek. Ze zijn n.l beide nog nieuw. Ik wordt daar blij van.

photostudio_1454760122469

photostudio_1454760265144

Inmiddels is mijn haakwerk klaar. Ik ga ze zeker nog eens maken.

photostudio_1454793743466

4 gedachtes over “Kringloop en haakwerk.

  1. wat heb je weer kringloopgeluk!ik kom me niet voorstellen wat je haakwerk ging worden,maar verrast!het zijn mooie “pottelappen” geworden!!wat een tellent!ik kocht deze week mooie tasjes(kopjes)met vogeltjes op 25cent van eentje,jammer dat ik geen blog heb om te tonen!!groetjes debora

    Like

Geef een reactie

