Rommelmarkt.

2 missers op de rommelmarkt.
Vorige week zag ik op radar dacht ik hoe gemakkelijk ze geld van je pas kunnen stelen. Ze kijken de code af en kopen een apparaat waar ze de code mee kunnen lezen, ze lopen langs je heen en binnen is de buit. Dit is met contactloos pinnen wat wij best vaak gebruiken.
Ze raden aan een hoesje van ijzer of aluminiumfolie om je pas te doen.

photostudio_1454838594365

Toen ik op de rommelmarkt was, de 1e dit jaar dacht ik folie te kopen, mooi verstevigd aan de achterkant, kan ik er een hoesje van naaien. Zegt mijn man later is dat wel folie, is het geen plastic. We deden de vuurproef en hij had gelijk het was plastic. Ik betaalde er 0,25 eurocent voor.

De 2e misser was een reiswekker. Onze elektrische wekker ging plots heel veel voor lopen dus moest er wat anders komen. De reiswekker zag er heel goed uit, gekocht voor 50 eurocent, met datum, jaar, temperatuur, dag en tijd in andere landen aanduiding. Helaas was de verlichting erg zwak. Mijn man heeft slechte ogen als hij geen lenzen draagt en zag er niks van. Verder vindt ik het een heel aardig klokje.

photostudio_1454838301418

De misser werd weer goed gemaakt door dat de man op het parkeer terrein 2 euro vond.

Een gedachte over “Rommelmarkt.

Geef een reactie

