lastige week met veel emotie’s.

Het was een moeilijke week. Iemand in onze kennissenkring overleed vorige week en mijn oude vriendinnetje kreeg een tijdje terug te horen dat ze kanker heeft met uitzaaiingen.
Deze week ging ik haar nog eens bezoeken. Wat neem je mee, de 1e lentebloemen uit de tuin die nog in de knop zaten. Hopelijk ziet ze ze nog uit komen want ik schrok best een beetje dat het zo snel achter uit was gegaan. Voor de kerst was ik ook nog bij haar geweest en toen was er nog niks aan de hand.

Om mijn hoofd weer wat leeg te maken en alles weer een plekje te geven zocht ik wat eenvoudige afleiding. 4 bollen wol had ik gekocht, van 2 bollen brei ik sokken voor iemand en de andere 2 wil ik op de breimachine sokken van breien vooral om het goed onder de knie te krijgen en proberen ze te slijten aan wandelaars die hier soms langs komen. Af en toe stippelen ze hier kunstroute’s uit met veel wandelaars. Wist je dat je de sokken op een lange wandeling binnenste buiten moet dragen dat is fijner aan de voeten dan die ribbels.

photostudio_1455020770458

4 gedachtes over “lastige week met veel emotie’s.

  1. je krijgt wat steun van hieruit want dit is heel heftig mensen verliezen en zien achteruitgaan in je vriendenkring.je moet het ook tijd en een plaatsje geven om alles te verwerken en dat vraagt tijd,dus gun je die aan jezelf.groetjes en knuffel van hieruit debora

    Like

  2. Sorry Johanna, lees dit bericht wat later…krijg jouw posts nu via mail …lees ze wel regelmatig maar vergeet soms te antwoorden ….Ik wou je graag veel sterkte toe wensen in deze moeilijke tijd….altijd lastig als je mensen uit je nabije omgeving ziet overlijden en of ziek worden en sterk achteruitgaan.
    liefs en hopelijk kan je een beetje genieten van het zonnetje…ze geeft een heerlijke warmte achter het raam.

    Like

Geef een reactie

