Kringloop,

Vanmorgen nadat we de boodschappen hadden gedaan een bezoekje aan de kringloop gebracht.
Ik keek even voor mijn man bij de korte broeken en toen zag ik deze mooie nieuwe er tussen hangen, prijs 1 euro 50.

photostudio_1455802688194

Ze hebben zeker gedacht dat het 1 voor heren was. Spiksplinter nieuw, het dingetje van het prijskaartje zat er nog aan. Voor hem heb ik niks gevonden helaas, volgende keer beter. Ik kijk trouwens altijd even.

photostudio_1455802911799

Verder vond ik nog een aantal kaartjes met borduurgaren voor 50 eurocent met bij de meeste kleuren het nummer veschreven.

photostudio_1455802761683

Na het winterborduur van Marjolein Bastin moet ik nog 1 tafereel borduren maar daar heb ik bijna geen 1 kleur van in mijn assortiment terwijl ik van de andere 3 zomer, herfst en winter bijna alle kleuren had. Dus scharrel ik alvast weer wat bij elkaar.

Nog even een update van hoe het ongeveer gaat worden.

photostudio_1455806495398

Het zal nog wel een poosje duren voor deze helemaal klaar is. Dan ga ik eerst een kaartje voor iemand maken en een geheel ander borduurwerkje beginnen. Hopelijk kan het nog voor half april klaar anders voor het volgende jaar. Kan ik nog wat garen verzamelen voor het laatste borduurwerk van Marjolein Bastin.

De sokken zijn inmiddels verzend klaar maar kan er nog geen foto van laten zien voordat de eigenaar ze heeft bekeken. Volgt later.

2 gedachtes over “Kringloop,

Geef een reactie

