borduurwerk klaar.

Vanmiddag de laatste steekjes geplaatst van de herfstvoorstelling van Marjolein Bastin. Nummer 3. Zelf vindt ik ze prachtig. Later als ze alle 4 klaar zijn ga ik ze afwerken.

photostudio_1456250051466

Voor de andere had ik meer garen dan ik dacht maar nog niet alle kleuren. Ik kan alvast beginnen.
Hier allvast een stukje van de nieuwe met zwaluwen erop en..klaprozen, een zomerse voorstelling.

photostudio_1456250556506

3 gedachtes over “borduurwerk klaar.

    • Eerder maakte ik de sterrenbeelden misschien heb je ze op mijn oude blog gezien. Die had ik opgevuld, kartonnetje er achter, nog een kartonnetje opvullen stofje er over en aan elkaar zetten. Lintje over beide delen vast zetten met spelden. Ik wil mijn kalender er onder hangen.

      Like

Geef een reactie

