Sokken en nieuw borduurwerkje.

2 paar sokken had ik voor iemand gebreid en vrijdag in de brievenbus gedaan. Eindelijk vandaag bericht dat ze waren aangekomen. De post had een foutje gemaakt. Volgende keer breng ik het toch maar naar het postkantoor, daar krijg je een bewijs zodat je kan zie waar het pakketje is.

photostudio_1456347029761

Het ene paar eindigde niet mooi, een paar toeren er af gehaald en toe zag het er beter uit vond ik.

photostudio_1456347127861

Vandaag toch eerst nog een ander borduur opgezocht voor mijn oudste zus die in april jarig is.

photostudio_1456347235832

Blij dat het stramien iets groffer is dan het vorige zodat ik s’avonds bij lamplicht ook nog kan borduren.

Het tuin gebeuren zit er ook weer aan te komen zodat ik s’middags weer wat minder tijd heb.

Een gedachte over “Sokken en nieuw borduurwerkje.

Geef een reactie

