Kringloop en.. niet zo leuk.

photostudio_1456410634943Bij de kringloop kocht ik voor 1,50 een shirt voor als het weer wat warmer wordt. Op de foto ziet het er niet echt mooi uit maar het is echt nog helemaal nieuw en stond ook erg goed.

Toen we na het boodschappen weer thuis kwamen was het etenstijd. Wij eten altijd vroeg om 12 uur. Daarna doen we dan nog een wandeling van een uur anders val ik in slaap.
Het weer lachte ons toe, lekker zonnig en goed voor wat vitamientjes.
We waren net een halve kilometer van huis toen mijn man zei ze hebben hier nieuwe grond op het rijpad gekregen, ik keek even en ja toen struikelde ik net over een randje op de weg. Maar snel terug naar huis.
s’Ochtends had ik voor we weg gingen mijn lip al wat gesminkt vanwege een grote pijnlijke koortsblaar)
Ik had mijn knie open, de kin , de lip, de neus, daar was ik op gevallen maar ook mijn bril weer beschadigd en daar baal ik nog het meest van. 1 glas kost 300 euro, ik heb hem nog maar 1,5 jaar. Ik koop altijd een bril die minstens 7 jaar mee moet gaan, dus altijd een tijdloos geval. Gelukkig is het leesgedeelte niet beschadigd.

photostudio_1456422984447

photostudio_1456410980470
Een paar jaar geleden is me hetzelfde overkomen toen had ik mijn bril ook pas 1,5 jaar. Mijn man zei toen we weer thuis waren en wat bekomen van de schrik: voortaan maar een oude bril opzetten als we gaan wandelen.
En waar heb ik nu het meeste last van? Mijn rechterhand. Gelukkig had ik handschoenen aan. Ik kan mijn vingers nauwelijks strekken.
Nu maar afwachten of er morgen geen blauwe ogen zijn, vorige keer was dat ook.
Gelukkig kon ik nog borduren.

Later zei mijn man zo kan je zaterdag niet mee naar de rommelmarkt. Gelukkig is dat pas zaterdag over een week. En mocht het deze zaterdag zijn dan bleef ik niet thuis hoor, de sjaal er voor en wat smink doet wonderen.

8 gedachtes over “Kringloop en.. niet zo leuk.

  1. aiai,dat is niet meer struikelen maar een pijnlijke val!!zal je wel enkele dagen voelen…toch beter een dutje gedaan inplaats van wandelen,grapje!groetjes van een wat zieke Debora(de griep in mn lijf denk ik..)dus we zullen aan elkaar denken,knipoog!

    Like

Geef een reactie

