Aften.

Toen ik deze zomer met iemand een gezellig praatje had op de camping, ging het gesprek over op ongemakken in het dagelijkse leven. Dat gebeurt heel vaak volgens mij.
Ik had heel veel last van aften, dat zijn kleine wondjes in de mond die erg vervelend zijn.

Foto van het web.

Foto van het web.

Die dame haar man en dochter hadden daar ook veel last van gehad maar hadden in een ziekenhuis met een test mee gedaan waarbij ze verschillende tandpasta’s uit testen. Daar kwam uit dat zendium de beste was voor dat probleem. Toevallig had ik een tube bij me, gratis verkregen door een actie, en begon meteen dezelfde dag nog.
Sinds de zomervakantie heb ik het gebruikt en inderdaad nog geen 1 aft meer gehad, hoe fijn is dat. Zendium is bacterie dodend n.l. je moet het maar weten.

photostudio_1456911547001

Geef een reactie

