Het is mijn week niet..

Deze week heb ik 2 keer mijn borduurwerk uit moeten halen. Dat is balen. De 1e keer was het te hoog geborduurd en de 2e keer was ik ergens anders begonnen en zat het te laag. Wat ik in 2 middagen had geborduurd deed ik een uur over om het er weer uit te halen.
Van de eerste keer geen foto, dat was een bloem en een aar. De 2e was ook een deel van een bloem en daar boven kwam ook een aar die veel te ver van de rand zat. Hoe kan dat nou dacht ik. Bleek dat de rand rondom te lang was. Stevig balen. Morgen maar weer vrolijk verder.

2 gedachtes over “Het is mijn week niet..

Geef een reactie

