Vakantieherinneringen.

Deze tas met verschillende kleine tasjes lag al tijden in een hoekje te verstoffen. Wat zit erin. Van alles wat maar vooral zeeglas in allerlei kleuren bijna 1000 stukjes, 992 om precies te zijn. Elke dag deden we vorig najaar op vakantie in Spanje een wandeling van ongeveer 10 km langs de waterkant. Tasje mee en elke dag wat glas meegenomen.

photostudio_1457038559426

photostudio_1457016807561

photostudio_1457038725448
Het plan was om hout te zoeken maar daarvan was niet zoveel als van glas. Ook kinder speeltjes lagen er bij de vleet. Ik nam een paar mee. Iedere dag werd het strand met een traktor schoon geveegd. Mijn vazen zijn al gevuld van eerdere vakantie’s dus moet dit een andere bestemming krijgen. Op Pinterest zijn leuke voorbeelden te vinden.
Nu ik het hout terug zie, wist ik niet dat het zo mooi was.

photostudio_1457038835227

2 gedachtes over “Vakantieherinneringen.

  1. heb dat glas al eens op een andere blog zien verschijnen,wat doe je ermee?decoratie?ik zou die onder een glazen stolp steken(ik hou van stolpen)dat hout vind ik ook decoratief,leuk!

    Like

    • Dat wat je toen hebt gezien op de andere blog heb ik 2 grote vazen voor het raam staan. Deze zijn van dit jaar. Als je op Pinterest zeeglag intypt zie je leuke dingen voorbij komen. Ik wou ze op een stuk hout of glas plakken of een mobile er van maken. Zal vast nog even duren voor ze een bestemming hebben gevonden.

      Like

Geef een reactie

