Broodbakken glutenvrij en..gekregen.

Nu las ik in het blad van de coeliakievereniging dat je geen brood mag bakken in een bakmachine waar gewoon brood in is gebakken.
Ik doe dit al 4 jaar zonder dat ik er ziek van word. Natuurlijk heb ik hem eerst heel grondig gereinigd, dat betekent niet alleen de afwaskwast erdoor maar met prikkers en een oude tandenborstel alle naadjes goed schoonmaken.
Deze lekkere bakte ik gisteren in nog geen 2 uur. Mooi gerezen. Ooit kocht ik deze panasonic bakmachine voor 2 euro op de rommelmarkt.

photostudio_1457174438669

photostudio_1457174347580

Op de zondagmorgen even tijd voor dit blad wat ik van mijn zus kreeg. Zelf zou ik dat natuurlijk niet kopen. Ik zag al dat er leuke stickers in zitten. Kan ik haar pot jam mee versieren voor als ze jarig is. Dat schiet al op, volgende maand.

photostudio_1457254845209

photostudio_1457255021039

3 gedachtes over “Broodbakken glutenvrij en..gekregen.

  1. leuk zelf je brood bakken maar dit doe ik niet zelf.
    die Daphne diary koop ik iedere maand vanaf nr 1 heb ik ze al,de nederlandse tijdsschriften zijn superleuk!!!!hebben we hier in belgie niet

    Like

Geef een reactie

