Broodbakmachine en glutenvrij brood.

Nu las ik in het blad van de coeliakievereniging (spreek uit als seuliakie) dat je als coeliaak geen brood mag bakken in een machine waar eerder gewoon brood in is gebakken.
Ik doe dit zeker al 4 jaar. Kan niet zeggen dat ik er ziek van wordt. Ik eet iedere dag brood uit die machine ooit gekocht voor 2 euro en nog wel een panasonic. Bakt heel fijn en er gaat bijna nooit iets fout mits je het recept niet goed leest.
Eerst heb ik hem natuurlijk wel grondig gereinigd vooral in de naden van het bakblik.
Zouden jullie het meteen stoppen of gewoon doorgaan?

Geef een reactie

