Rommelmarkt in etappe’s

Zaterdag gingen we naar een grote rommelmarkt. Ik zocht een schaal ter vervanging van mijn eigen tupperware die 40 jaar meeging maar er niet al te fris meer uit ziet en voor mijn weegschaal waar ik de schaal van liet vallen. Ik slaagde goed voor 50 eurocent.

Nieuwe.

Nieuwe.

Oude.

Oude.

Voor de kleinkinderen kleurpotloden en krijtjes van Talens elk 50 eurocent
Daarbij nog wat vouwblaadjes voor 20 eurocent kunnen ze weer lekker aan de slag.

photostudio_1457383952183

photostudio_1457212471569

photostudio_1457384821461

Morgen meer anders wordt het zo’n lang verhaal.

7 gedachtes over “Rommelmarkt in etappe’s

Geef een reactie

