Vervolg rommelmarkt.

Voor 50 eurocent een nieuw t-shirt. De kleur stond me aan maar ook het motiefje, ik hou van vogels.

photostudio_1457385023037

Sieraden heb ik bijna niet, maar deze pareltjes vond ik wel wat en voor 20 eurocent mochten ze mee.

photostudio_1457508391513

Een doosje met douchegel en bodylotion met mijn favoriete geur voor 50 eurocent.

photostudio_1457471346308

De spons uit elkaar gehaald om nog eens voor wat anders te gebruiken als decoratie.

De kleur is paars

De kleur is paars

En deze leek me handig op vakantie voor 50 eurocent ware het niet dat hij niet in mijn vakantie pan past. Ik heb nog een hapjespan, misschien gaat dat lukken. Anders een leuke plant er in.

photostudio_1457471054535

Voor iemand die een verzoek had of we weleens een sealapparaat tegen kwamen kocht mijn man deze voor 1 euro 50.

photostudio_1457470947432

Meteen in het weekend getest en zo ging mijn brood vacuum getrokken in de vriezer, zo heb je geen last van diepvries brand. Ik neem aan dat dat de ijskristallen zijn die anders wel aan het brood zitten maar waar je geen last van hebt als het is ontdooit.

2 gedachtes over “Vervolg rommelmarkt.

  1. amai amai,wat een goedkope koopjes!je ben gekleed voor 70cent:tshirt en oorbellen,goedkoper kan niet ee,en het is een mooi tshirt!!
    was dit een binnen of buitenrommelmarkt?en is dit bij jullie wekelijks?want hier vind je er nu alleen binnen en 80procent zijn dan brocante en antiekhandelaars(die de prijs wel weten)en moet je inkom betalen,dus wij doen maar enkel de buitenrommelmarkten en die beginnen ergens in april,ik heb een rommelmarktboekje waar we dan kunnen kijken waar we heen gaan

    Like

    • Debora, dit was een binnen rommelmarkt. Wij gaan alleen naar rommelmarkten voor goede doelen. Op vlooienmarkten staan handelaren en die kennen de markt goed. Het is jaarlijks meestal, sommigen zijn 2 jaarlijks. Wij noteren ze ook allemaal. Er zitten al weer wat aan te komen. Als het weer beter wordt zijn ze meestal buiten en vaak heel gemoedelijk. Hier in het dorp was afgelopen zaterdag bij ieder huis wat aan te bieden althans dat was de bedoeling. Ik zag maar 2 kraampjes. Het was nog veel te koud.

      Like

Geef een reactie

