Rommelmarkt.

Ja alweer op de zaterdag. Veel bijzonders was het niet.
Mijn man kocht een HD satelietdecoder voor 4 euro, helaas zonder afstands bediening. Heeft hij weer wat te zoeken er zijn veel universele afstandsbedieningen te vinden op rommelmarkten.

photostudio_1458075487853

We zijn nog wel even terug geweest nadat we nog een ander bezoekje hadden afgelegd maar niks gevonden.

Het was er toen zo stil terwijl je eerst bijna over elkaar heen struikelde.

Ik vond nog een lampenkapje voor 20 eurocent.Het onderste deel had ik al eens gekocht maar dat kapje was stuk.

photostudio_1458118398666

Nog een puzzel om te kleuren met kleurtjes voor 20 eurocent.

photostudio_1457793681872

En een puzzelboekje voor 20 eurocent.

photostudio_1457793824818

Ook nog een opdekbed voor 1 euro van wol. Als het zulk mooi weer is hang ik het lekker in het zonnetje, even goed uit kloppen, wassen is geen optie, Hoeslaken erom en lekker slapen. Van alles al geprobeerd om goed te slapen in de caravan. Nu heb ik op de bankkussens 2 1 persoons matrasjes. Die van mij is nogal stevig, ik hoop dat deze wat zachter is.
Een luchtbed hebben we ook geprobeerd maar dat beviel niet.

photostudio_1457794390527

photostudio_1458118476735

Geef een reactie

