Oefenen, oefenen.

Vandaag toch eens met wat testgaren geprobeerd of het me op de singer breimachine lukte om een sok te breien. Dat viel nog niet mee omdat het maar een klein proef lapje was. In ieder geval wist ik nog wel hoe het moest want het was al weer een tijdje geleden dat ik sokken breide op de machine en dan op een andere machine.
De teen brei je net zo als de hiel dus dat komt wel goed. Zelf vind ik ze lekkerder zitten dan hand gebreide sokken. De pasvorm is beter.
Voor ik begin met nieuw garen ga ik ze eerst nog maals oefenen om het goed in de vingers te krijgen.

photostudio_1458229561043

Eerlijk gezegd vind ik deze hiel ook mooier dan die van mijn andere machine.

Geef een reactie

