Nog meer van de ..

rommelmarkt. Deze zaterdag was er wel ergens een rommelmarkt maar niet in de buurt dus bleven we thuis.
Maar de week daarvoor waren er op 2 dagen 4 rommelmarkten en dan moet je er bij zijn, dus vroeg uit de veren.
Voor onze kleindochters die nu op de leeftijd komen (de oudste wordt bijna 6 en de jongste wordt volgende week 4)om zoiets te doen kocht ik een heus mini breimachientje om te punniken. Ik heb wel een gewone paddenstoel maar ja als de 1 wil punniken wil de andere natuurlijk ook.

photostudio_1459069218951

Samen met deze 2 oude D.M.C boekjes voor 2 euro gekocht. Kijk eens wat een prachtige patroontjes er in staan. Ik hou daar erg van. Een ander koopt een tijdschrift om te bekijken denk ik dan maar, ik koop dit veel liever.

photostudio_1459069886259

Een gedachte over “Nog meer van de ..

Geef een reactie

