Kinder uitspraken en ik liep tegen de lamp…

Vandaag, ja het is geen grap, wordt onze jongste kleindochter 4 jaar.
Wat kunnen kinderen toch leuk uit de hoek komen. 2 jaar geleden pasten we een hele dag op de jongste, de oudste was naar school. Het was mooi weer en pake, (opa) ging met de kleine meid springen op de trampoline. En een lol dat ze hadden samen. Plots zei ze: als pake straks 4 jaar is (pake was toen 66) kan pake net zo goed springen dan mij. (Dat zegt de oudste altijd tegen haar natuurlijk) ik lag dubbel van het lachen.

Verder vond ik een mooie lamp voor 5 euro bij de kringloop. Al heel lang was ik op zoek naar een lamp waar een gewone ledlamp in kan met een leeslampje. Onze oude was een stroomvreter en halogeen ledlampen zijn nog erg duur ongeveer 50 euro. Deze lamp past goed bij mijn intrieur qua kleur. Mijn man gaat vandaag de kale vlekjes even weg werken op de stang met een spuitbusje wat hij nog had.

photostudio_1459454686233

Verder vond ik voor 1 euro borduurgaren.

photostudio_1459456230225,

Geef een reactie

