vandaag was er wel een rommelmarkt maar

ik vond niks voor mijn gading. Er lagen trouwens erg mooie schoenen en laarzen, helaas niet mijn maat. Helemaal mijn merk. Ook geweldig mooie winterjassen maar niet mijn maat.

Vorige week kocht mijn man nog 2 elektrische tandenborstels die nog prima werken voor 3 euro 50.

photostudio_1459939747168

Voor iemand had ik een sealapparaat gekocht en daar had ik mijn brood mee verpakt en dat beviel prima dus kocht ik voor 1,50 ook zo’n geval met rol plastic er nog in.

photostudio_1459939486804

Borduurgaren heb je nooit genoeg dus voor 1 euro gekocht.

photostudio_1459169183264

Manlief vond nog een boormachientje voor 1 euro en een tom.tom voor 1 euro.

photostudio_1458384744023

photostudio_1459939334061

4 gedachtes over “vandaag was er wel een rommelmarkt maar

  1. Bedankt voor je mail laatst over je nieuwe plek hier. Ik had nog niet gereageerd, maar wel vlijtig meegelezen. Het ziet er erg mooi uit. Ik vind de titel ook heel mooi gekozen ‘oud maar niet versleten’.
    Een tijdje geleden waren we een weekend weg en was ik mijn toilettas vergeten. Ter plekke daarom de noodzakelijke spullen gekocht, waaronder een tandenborstel. Thuis heb ik een elektrische, maar nu ineens bevalt me de handtandenborstel veel beter en staat de elektrische onaangeroerd in de kast. Overigens doet een elektrische borstel voor mijn man heel veel goeds, want hij heeft sinds hij die gebruikt veel en veel minder last van plak. En dus zijn de tandartskosten gedaald.
    groeten Anita

    Like

Geef een reactie

