Zwaluwen en…

Vanmorgen in alle vroegte tulpen geplukt uit de tuin. Een paar jaar geleden kreeg ik de bollen voor mijn verjaardag van mijn schoonzus en ik geniet er nog steeds van. Kort plukken want ze groeien verder in de vaas
Toen ik terug ging zag ik 2 zwaluwen, ze broeden hier ieder jaar weer. Ze zijn vroeg dit jaar, vorig jaar was het op 15 april dat ik ze zag.

photostudio_1460121022660

Het vaasje met rode tulpen is nog 1 van mijn moeder die ik al voor mijn trouwen mee mocht nemen toen ik op kamers woonde.
Toen ik later trouwde verwende ik mezelf iedere week met een bosje bloemen of een mooie vaas. De creme/gele tulpen staan beide in 1 van die vazen die nooit vervelen.

photostudio_1460103659677

photostudio_1460103433106

Genieten is dat toch en het kost niks.

Geef een reactie

