Rommelmarkt, kringloop.

Ja daar zijn we ook weer geweest naast alle andere drukte. (Botscan en bezoek aan maag, lever en darm arts en huidarts).

Het was zwaar sjouwen maar dan heb je ook wat voor de zomervakantie voor 2 euro inclusief tas met 27 Landleven tijdschriften. Altijd weer leuk om te lezen en daarna laat ik ze weer achter op de camping, kan een ander er nog eens plezier van hebben. Van recepten of andere tips maak ik tegenwoordig foto’s dus is er ook niks uitgescheurd. Nieuw kosten deze bladen 4,85 per stuk.

photostudio_1460814626306

photostudio_1460814548442

Verder vond ik verzorgingsprodukten allemaal 50 eurocent per stuk. Ze zijn allemaal nog vol.

photostudio_1460665645861

photostudio_1460814290074

photostudio_1460814354290

En deze was 3 euro, ik zou hem zo kado kunnen doen want mijn oudste zus is vandaag jarig. Maar dat doe ik nooit.

photostudio_1460814418429

Deze mocht ook mee voor 10 eurocent. Of het werkt? Volgend jaar toch eens proberen.

photostudio_1458334831247

Borduurgaren was niet goedkoop maar het waren wel 25 stuks voor 3 euro.

photostudio_1460834580247

Daarna gingen we nog even naar de kringloop en daar liep ik tegen een rol wattine aan voor 50 eurocent. Deze gebruik ik voor de sterrenbeelden. Dat moest ik net treffen want ik had niks meer, ja nog een paar kleine stukjes waar nog een kussentje mee is te vullen.

photostudio_1460884600996

Mijn man vond ook nog wel handige dingen daar over later. Hij pakt ze altijd meteen op dus nog geen foto’s van gemaakt.

3 gedachtes over “Rommelmarkt, kringloop.

  1. Leuke buit weer. Ja dat zijn leuke tijdschriften om te lezen. Zo ben ik er ook aan gekomen 🙂
    Het borduurgaren is nog altijd goedkoper dan nieuw. Blijft leuk en verrassend steeds.
    Momenteel breng ik alleen maar weg, vooral veel boeken. Mijn hobbymateriaal blijft echter mooi thuis 🙂

    Like

Geef een reactie

