Kringloop en rommelmarkt.

Iedere week gaan we er heen. Mijn kleding komt er tegenwoordig bijna allemaal weg of anders van de rommelmarkt. De kleding kost er allemaal 1 euro 50. De vorige keer vond ik een mooie grijze lange broek(basic) past overal bij.

photostudio_1461566810132

en dit keer een 7/8 (klassieker) met een klein ruitje. Voor maar 3 euro samen.

1461270099294

Schoenen en laarzen zijn allemaal 2 euro 50. Omdat wij iedere dag lopen verslijten we ook best veel schoenen en als er dan weer een paar mooie stevige staan aarzel ik niet, meenemen. Dit keer stonden er een paar zo goed als nieuw. Ik kende het merk Ara niet. Super schoentje. Toch eens op internet gekeken, als je ze nieuw koopt ben je bijna 100 euro kwijt. Heel goeie pasvorm. Ik geef toe ik wordt een dagje ouder dus geen sneakers.

1461270261818

Zaterdag vond ik nog een nieuw t-shirt voor 1 euro op de rommelmarkt. Het plastic dingetje van het prijskaartje zat er nog aan.(klik op de foto).

photostudio_1461417448988

Later meer, ik ga mijn bloemetjes behang wassen. Op mijn keuken ramen zitten allemaal blaadjes van de pruimenboom die er door de harde wind en regen op bleven plakken.

photostudio_1461572968716

2 gedachtes over “Kringloop en rommelmarkt.

Geef een reactie

