Het weer en….

Wat een gek weer was het gisteren. Hagelstenen en onweer.

Dat moeten de vogels ook gedacht hebben.
Ik zat achter de breimachine en was net klaar en zou een foto van het projekt maken toen ik plots de vogeltjes bij de pinda’s zag. De hele winter hebben ze er niet naar omgekeken.

photostudio_1461611330050

Ze moeten met zoveel hagelstenen vast gedacht hebben, lekker jongens het is winter want toen de koolmezen weg waren kwam deze mooie om het hoekje (klik, klik).

photostudio_1461610562914

photostudio_1461611454114

De man kwam in huis en zei: ik ga de kachel aanmaken. ( dacht zeker ook dat het winter was) toen hij uit het raam keek bedacht hij zich en zei zo direkt komt de zon en dat was ook het geval.
Er zijn nogal wat ongelukken gebeurd hoorde ik op het nieuws.
Van de foto kwam niks meer terecht ik vergat het en haalde het projekt weer uit. Te groot. Later meer daar over.

Op dit moment lig ik op de bank, de man haalt medicijnen, een vervelende blaasontsteking.
Nog nooit zoveel hinder gehad, op de bank kruip ik niet zo snel, toch heb ik al veel blaasonstekingen gehad maar nooit zoals deze. Hopelijk gaat het snel weer over.

Oh, daar zijn de medicijnen al, zegt de man dat ze niet aan een blaasontsteking denken. Hu, het zijn wel duidelijk de symtonen van.. ik slik maar snel een capsule en dan maar afwachten.

Eerst nog wel even de bedden verschoond en de rest wacht wel tot morgen.

2 gedachtes over “Het weer en….

  1. hier in Belgie is het weer niet veel beter maar zooooveel hagel toch niet,nu en dan een hagelbuitje.vanmorgen waren de auto bevroren..precies weer alsof het winter is..
    ik wens je een spoedig herstel toe!!!knuffel van hieruit!

    Like

Geef een reactie

