Was jullie koningsdag ook zo leuk?

Hier bevonden wij ons vandaag tussen. Later meer.

photostudio_1461783791425

photostudio_1461783693051

7 gedachtes over “Was jullie koningsdag ook zo leuk?

  1. Hoi Johanna, hopelijk hebben jullie fijne koopjes gedaan! Ik heb (voorlopig?) mijn blog weggedaan….Dochter werkt in het onderwijs en heeft per ongeluk de naam van mijn blog doorgegeven om een voorbeeld te geven hoe je een naam kan verwerken in een blognaam zoals bij mij….Blijkbaar kunnen ze hem niet vinden maar toch…..de leerlingen zeiden direct dat ze hem gingen opzoeken. Ik denk nu wel niet dat er veel dingen in staan over haar maar je weet maar nooit….De jeugd is tegenwoordig veel handiger met de computer als wij ….ik heb nog wel mijn leeslijst …ik vind het wel spijtig maar had de laatste tijd niet veel meer te vertellen vond ik en het kwam er ook niet altijd van om iets te posten….we zien wel…..misschien begin ik ooit een nieuw blog onder een andere naam ….
    Groetjes en nog een fijne dag!

    Like

  2. Ik heb met verbazing zitten kijken naar de hoeveelheid spullen die daar uitgestald staan. Ook op een van je volgende foto’s. Poeh, wat zijn er toch veel spullen in omloop. Super dat jullie proberen om geen nieuwe spullen aan de ‘kringloop’ toe te voegen. Er is genoeg.
    Zelf zou ik door de bomen het bos niet goed zien, vrees ik.

    Like

Geef een reactie

