Rommelmarkt, breien en..

Zaterdag gingen we in alle hitte naar de rommelmarkt.
Veel bijzonders nam ik niet mee.
Dit vogelvoerbakje wat je aan het raam kunt plakken voor 25 eurocent je kan de temperatuur ook meteen af lezen.

Voor en achterkant.

Voor en achterkant.

En voor 25 eurocent een paar kousenvoetjes. Ik gebruik ze om mijn zooltjes in de schoenen of sandalen schoon te houden.

photostudio_1462949374908

Verder vond ik voor de caravan nog een mooie eisnijder voor 50 eurocent. Deze heb ik ook in de keuken en vind hem heel handig ook voor andere dingen zoals champion snijden of appelschijfjes snijden voor appeltaart.

photostudio_1462949690668

20160505_171525

Het borsteltje waar je de champions mee schoon kunt maken heb ik al heel lang in bezit ooit gekocht op een rommelmarkt voor 10 eurocent net als de wok voor dezelfde prijs gekocht. Ik gebruik hem al jaren, een heel fijne pan.

Mijn man kocht voor mij een trapje voor 1 euro. Ik moet het nog even verf vrij maken.

photostudio_1462909838971

Verder nog 2 paar sokjes gebreid voor iemand.

photostudio_1462950047916

photostudio_1462949964707

Voor wie ook wil? Er is nog een restje over en ze kosten een euro + verzendkosten.

Inmiddels zijn we al weer mei, wat kochten we nieuw in maart en april? Alleen een kadootje voor onze kleindochter.

7 gedachtes over “Rommelmarkt, breien en..

  1. Handig om kousevoetjes om je zooltjes te doen!
    Het voederbakje is ook leuk. Ik vond onderin de schoenenkast nog een zak met vogelvoer wat ik in een voederdispenser heb gedaan. Sindsdien komen er heel veel mussen en mezen op af. Zelfs een houtduif. Het is tegenwoordig een gezellige beestenboel bij ons, want we hebben ook goudvissen in een vijver en onze hamsters hebben een nestje van 6 jonge hamsters. Oeps…

    Like

  2. Pingback: Update borduurwerk, boeren en …. | Oud maar niet versleten.

Geef een reactie

