Kringloop.

Iedere week nemen we er wel een kijkje en vaak kom ik er met iets weg.
Dit keer een nagelnieuw t-shirt, lekker lang voor 1,50. Alleen de foto is niet super. De kleur is in werkelijkheid mooier.

photostudio_1463667284563

Mooie bloemen staan erop.

photostudio_1463667345208

En een lange 5-pocket broek voor 1,50.

photostudio_1463667199202

Mijn man vond 2 pakketjes plastic zakjes met sluiting, 1 nog helemaal vol, de andere misten een paar uit voor 50 eurocent.

photostudio_1463751408217

Niet dat ik nou zo van plastic houdt maar met mijn gluten vrije dieet ontkom je er bijna niet aan. Ik herbruik ze wel altijd mits er geen vlees in heeft gezeten.

Geef een reactie

