Zaterdag gingen we weer..

Maar veel vond ik niet terwijl er een voetbalveld vol lag.

Bodylotion van Dove voor 50 eurocent.

photostudio_1463908105821

En voor de vakantie, normaal gebruik ik ze nooit, 2 pakken samen ook 50 eurocent.

photostudio_1463907753287

Een bellenblaas voor de kleindochters. Ik heb nog een flesje glyserine staan zodat ze mooie stevige bellen kunnen maken.

photostudio_1463908454180

Verder vond ik nog een leeg wijnkistje voor mijn borduurgaren voor 30 eurocent. Manlief maakt er nog een tussenschotje in.

photostudio_1463992768117

En een puntenslijper op batterijen voor 30 eurocent.

photostudio_1463908618504

De man vond een adapter nog nieuw in doos met verschillende plugjes, altijd handig, nieuwprijs 14,95 staat erop hij betaalde 50 eurocent.

photostudio_1463907612767

En 3 oplaadbare batterijen voor 50 eurocent. Ze gaan vaak nog lange tijd mee. Meteen maar even op de lader gezet.

photostudio_1463908698270

Om de ramen te wassen deze 2 samen voor 50 eurocent. Ze komen van mijn vroegere werkgever en zijn super handig in gebruik. Ik had al eens de wisser elders gekocht nu heb ik 1 reserve. Altijd fijn als het om een goed produkt gaat.

photostudio_1463908232084

3 gedachtes over “Zaterdag gingen we weer..

  1. Het zijn misschien kleine huishoudelijke spullen die je hebt weten te vinden, maar ze komen altijd van pas.
    zo’n wijnkist is heel veelzijdig. Ik heb er ook een, had bedacht om er een postvak / sleutelvak van te maken en op te hangen in de gang, maar de kinderen hebben ‘m ingepikt om er sintmaarten snoep in te doen. Het staat er nog steeds, de snoep is al lang vergeten.

    Like

  2. Die universele adapter is zo handig! Bij ons lag hij al lang op zolder, ik wist niet eens waartoe hij diende. Totdat vorige week de adapter van het glasvezelkastje het begaf. Het duurde even voordat het telecombedrijf een nieuwe toestuurde (2 weken). Wat was ik blij dat ik de adapter van zolder er tussen kon zetten. Anders hadden we 2 weken geen tv, geen telefoon en geen internet gehad.

    Like

Geef een reactie

