Update borduurwerk, boeren en ….

Dit is de laatste uit de serie van Marjolein Bastin. Het schiet nog niet erg snel op.
Vandaag tussen de bedrijven door een klein stukje gedaan. Misschien vanavond na het eten nog even tot het te donker wordt.

photostudio_1464537737118

photostudio_1464537811973

Vandaag 2 wassen gedraaid want ik verwacht dat de boeren met gier morgen het land bewerken. Vandaag was het goed weer dus waarom niet.

Deze week uitslag gehad van de biopt die ze van de huid hebben genomen en mijn vermoeden was waar. Weer een kwaal erbij waar je ieder jaar voor op controle wordt verwacht. Het is een huidziekte gerelateerd aan Coeliakie. Over 6 weken terug komen.

Deze week was ik een hele dag te gast bij mijn vriendin, gezellig samen handwerken, kletsen, thee leuten en verhalen ophalen van vroeger. We zijn tenslotte al 51 jaar vriendinnen. Ik liet de sokjes even zien die ik voor iemand anders had gebreid op de breimachine( Sokjes even naar beneden scrollen). Ze vond ze zo lief ze wou ze kopen, ik zei je mag ze zo wel hebben. Nee betalen, 1 euro dan zei ik, ik kreeg voor elk paar 2 euro. Zo zijn mijn 2 paar sokken gratis want ik betaalde voor het garen maar 1 euro.

2 gedachtes over “Update borduurwerk, boeren en ….

Geef een reactie

