Rommelmarkt.

Gingen we dan niet naar de rommelmarkt? Jawel hoor!
Daar kocht ik deze 4 pakketjes voor 2 euro. (Klik, klik op de foto).

photostudio_1464813169515

Of ik ze ga borduren! De kleintjes vast en de smalle ook maar dan met een motiefje wat me aanspreek. De andere zou ik voor iemand kunnen borduren die een duwtje nodig heeft.
Waarom koop je ze dan, meestal voor het stramien en het garen.

En als je iets dan voor andere doeleinden koopt kan dat ook weer met weer andere dingen. Snappen jullie het nog?
Een tijdje terug kocht ik een sealapparaat voor 1,50 met plastic rol om mijn gluten vrije brood in te verpakken Inmiddels was die rol op maar dat plastic kost in de winkel meer dan tweedehands nog een sealapparaat te kopen voor 1 euro met een volle rol plastic. Het apparaat zelf mag weer naar de kringloop. Op die manier is het een koopje.

20160528_150243

En wat kocht hij daar nou voor 20 eurocent? Een stukje herinnering aan V&D maar dan zonder garantie.

photostudio_1464964009343

photostudio_1464963931501
Hij kocht ze voor het elastiek.

Verder vond ik voor 50 eurocent een veger en blik voor in de caravan.

photostudio_1464275342175

en 2 stukjes zeep ook voor 50 eurocent.

photostudio_1464284400075

3 lekkere flesjes met vanille, lavendel en rozengeur voor 50 eurocent. Een paar druppels op een beetje bakingsoda in een potje en je toilet ruikt lekker.

photostudio_1464964145783

Een scrubspons voor 50 eurocent altijd handig op vakantie.

photostudio_1464710847523

7 gedachtes over “Rommelmarkt.

  1. je deed weer mooie koopjes ,hoor!
    dat kleine kadertje met die watermoor(ik weet niet hoe jullie dit noemen?)(waterkoker)op vind ik schattig!je kan het maken en aan mij verkopen,knipoog!als je geen plaats ervoor hebt.
    bretellen..weetje waarvoor ik die gebruik:je hoeslaken op je bed durf nogal eens verschuiven op eraf springen,wel ik doe van de ene kant van het bed naar de andere kant bretellen,zo blijft mn laken goed zitten!!
    die zepen zijn te koop in kruidvat en toch gauw meer dan 1euro stuk
    die olietjes:bij mij staat altijd een mooi kommetje (met hartje op dit moment,zo’n soepbowl,op mn kachel ,daar zit water in en daarin doe ik ook zo’n eterische olien,of soms eucalypthus olie -vd apotheek,of dettol…
    vele groetjes debora

    Like

Geef een reactie

