Na de vakantie.

Ben je de 1e dagen in de weer om de caravan schoon te maken, de vloerkleden wassen en een hele hoop was wegwerken. Want voor 1 week ga ik niet op de camping staan wassen.
Ja en waar laat je die was als deze langs is geweest… om onze weide te bemesten,

photostudio_1465820053675

helaas niet aan de lijn het stonk een uur in de wind en ook nog de volgende dag, dan maar in de wasdroger. 6 jaar heb ik hem al weer in gebruik. Ooit gekocht voor 30 euro bij de kringloop evenals mijn wasmachine die ik een paar maanden eerder kocht voor 40 euro. Hij bevalt nog steeds prima.

photostudio_1465820272688

Van de jonge kwikstaartjes geprobeerd een foto te maken op afstand, voor ons een bewijs dat de kat ze niet mee heeft genomen. De merel zag ik ook met jong.

photostudio_1465752087085

photostudio_1465752043138

photostudio_1465752173108

En wat kochten we op vakantie in de kringloop? Een korte broek voor de man kosten 2 euro. De kleur is leger groen.

photostudio_1465820711886

En een komkommerschaaf voor 25 eurocent.

photostudio_1465821175013

2 gedachtes over “Na de vakantie.

  1. Zo kan het ook maar ja die lucht van de gier trekt altijd in die natte was. Dus ramen dicht houden.
    Als de was droog aan de lijn hangt en ze gaan dan uitrijden ruik je er niks van.
    Al ben ik een boerendochter, wil ik niet naar gier ruiken.

    Like

Geef een reactie

