Gaan we dan weer op vakantie?

Nou nee, tent stuk, ook niet, maar deze tent had een beetje een andere maat dan onze oude tent.. Mijn man verplaatste 6 jaar geleden 1 ophanggevalletje zodat het goed hing maar aan de binnenkant pastte de onderrand niet goed. Het was al lang een doorn in het oog maar het bleef er gewoon bij. We gebruikten die sleep wel maar hij was een 30 cm tekort. En waar de drukkers zaten van de oude voortent daar pastte die vlap ook niet.

photostudio_1466364301055

Deze is van de oude tent.

Deze is van de oude tent.

Terwijl de man op zijn klimrek aan het spelen was kon ik dat klusje wel even klaren.

photostudio_1466365335888

Dus tornde ik de vlap eraf en gebruikte dat deel om de sleep te verlengen zodat de rits dicht kon.

photostudio_1466368050402

Nu is het goed afgesloten en kunnen er s’avonds geen langpoten in komen en een stuk netter dan die opgerolde sleep. Waar nu niks zat gebruikten we n.l altijd nog de oude sleep die dan opgerold in een hoekje lag.

photostudio_1466368247214

En wie hielp me bij dit karwei, want dat was het, deze trouwe ouwe die ik 2007 voor 50 eurocent kocht en wat en plezier om mee te werken, ze tuft overal door en overheen. Dat kan ik van mijn elektronische niet zeggen die durf ik daar ook niet aan te wagen. De ouwe trouwe had een gebrek het vliegwiel was stuk en hadden ze met tape geplakt en dat blijft goed zitten. Ik kan er zo een ander op zetten maar ben nog nooit weer zo’n machientje tegen gekomen. Ach wie weet komt dat nog eens.

photostudio_1466364464770

Dacht ik van het eind resultaat een foto te hebben gemaakt maar nergens te vinden helaas. De verdere afwerking kan ik gewoon aan de keuken tafel doen. Voor het bruine stuk wat eraan komt nam ik een achterkant van een oud stoelkussen, je ziet het niet want de oude grijze plastic van de oude tent komt eroverheen op de drukknopen.

photostudio_1466366420452

Geef een reactie

