Rommelmarkt en nog wat foto’s van de tent.

Zaterdag was het weer zover, we gingen weer. We moeten het om deze tijd pakken omdat in de winter geen rommelmarkten zijn.

Op veel blog’s kom ik de naam King louie tegen. Ik heb niks met merken als het maar lekker zit en flateerd.
Al wel eens op de site naar de prijzen gekeken en wat je daarvoor hebt.
Toen ik zaterdag uit een doos een mooi vestje opduikelde in een mooie blauwe kleur waarvan mijn man in de auto zei; dat is wel een fel kleurtje, staat je vast niet.
En of het me stond, heel mooi, hij beaamde het, en het merk King Louie voor 50 eurocent. Op de site zijn ze nu afgeprijsd van 62,95 voor 45 euro.
Ik viel vooral op het mooie kanten motiefje.
Waarom de ene foto dan zo mooi de goede kleur heeft en de andere zo vaal is! Het is met hetzelfde toestel gemaakt. Vaal is het vestje helmaal niet!

photostudio_1466256170931

Ook voor 50 eurocent een t’shirt met lange mouw nog helemaal nieuw.

photostudio_1466255737264

Voor de wasmachine 2 flakons reiniger voor 50 eurocent

photostudio_1466255605014

en een lavendel diffuser voor dezelfde prijs. Lekker ruikt dat als je de bamboestokjes na 1 dag omdraait.

photostudio_1466255459521

De foto’s van de voortent zaten op mijn tablet omdat de batterijen van de camera leeg waren.

Hier moet ik het groene deel nog afknippen. De onderkant komt onder het blauwe vloerkleed.

Hier moet ik het groene deel nog afknippen. De onderkant komt onder het blauwe vloerkleed.

Bij gebrek aan beter. Gelukkig zie je er niks van. Misschien vind ik nog eens een mooi groen stofje ter vervanging van het grijze deel.

Bij gebrek aan beter. Gelukkig zie je er niks van. Misschien vind ik nog eens een mooi groen stofje ter vervanging van het grijze deel.

Daarna mocht de caravan weer in het hok wat gratis is afgehaald, wel zelf slopen en weer opbouwen.

Daarna mocht de caravan weer in het hok wat gratis is afgehaald, wel zelf slopen en weer opbouwen.

photostudio_1466453947605

Een gedachte over “Rommelmarkt en nog wat foto’s van de tent.

Geef een reactie

