De planten buiten zetten…en

Maandag was er een fijn regentje zodat de planten naar buiten mochten.

photostudio_1466577365942

Lekker fris daar houden ze wel van en je krijgt niet van die witte kalkaanslag op de bladeren. Het herinnert me aan de lagere schooltijd. De meester zei dan als het regende; Jantje of Pietje ga jij eens naar buiten. Hij deed het venster open en dan mocht Jantje of Pietje de planten aanpakken en buiten zetten.

photostudio_1466577412335

En wat viel er veel regen. Mijn 2 watertonnen zijn altijd vol, zelden dat er geen water in zit. Dus mijn ton in de bijkeuken weer even gevuld

Inhoud 40 liter

Inhoud 40 liter


voor gebruik van toilet door spoelen, de planten, de ramen, de was. Voor de was gebruik ik een gieter van 5 liter, deurtje open en gieten maar voor toilet een emmertje van 5 liter.

photostudio_1465933260100

Soms haal ik de 10.000 liter in 1 jaar tijd. Allemaal gratis. Het zal niet veel opleveren maar wie het kleine niet eert…

Geef een reactie

