Slecht wegdek.

Weken geleden is het alweer dat ik ben gevallen doordat het wegdek hier zo slecht is. Het was in februari. Mijn man schreef de gemeente een brief maar tot heden niks gehoord.

Foto van het web. Aan een soort gelijke weg wonen wij.

Foto van het web.
Aan een soort gelijke weg wonen wij.

Foto van het web. Je kan onze weg een beetje vergelijken met deze golfbaan. Rustig rijden is geboden.

Foto van het web.
Je kan onze weg een beetje vergelijken met deze golfbaan. Rustig rijden is geboden.

Deze week zag ik een auto voor bij de weg staan die aan het meten was. Vlug er heen en eens vragen of ze wat aan het wegdek zouden doen.
Bleek deze man van een betonfabriek en wou alleen een offerte uit brengen.
Zag ik bij de buur gemeente die slechts een kilometer verder is dat ze het wegdek gaan asfalteren. Drie jaar geleden zijn daar nog heel veel nieuwe betondelen geplaatst die ze nu allemaal door midden hebben gefreesd. Waarom werken deze gemeente’s niet samen vraag ik me af, wat een geldverspilling.

2 gedachtes over “Slecht wegdek.

Geef een reactie

