Verrassing.

Mijn man dacht me te verrassen toen we terug kwamen van de rommelmarkt vorige week zaterdag. Hij zag Singer staan en dacht dat hoord bij haar breimachine want ze heeft een Singer op tafel staan. 2 euro 50 had het gekost.

photostudio_1467306442716

Het is een naaldselektor die inderdaad bij de Singer breimachine hoordt ware het niet dat ik wel 1 heb in een ander kleurtje.

photostudio_1467306383507

Hij zei dan zet je hem maar op marktplaats. Zo gezegd zo gedaan. Ik dacht wie zou daar nou op reageren. Binnen een paar minuten was er al een bod van 5 euro en nog 1 en nog 1, allemaal van dezelfde persoon. Ik zag het pas s’avonds en voor een bod van 20 euro ging het de deur weer uit. Verzendkosten 13 euro want het moest naar het buitenland.

Komen we later in de week bij de kringloop een Singer breimachine tegen. Was niet goedkoop 20 euro, Ik was zo blij want je ziet ze niet veel en hij breit zo fijn. De mijne viel bijna van ouderdom uit elkaar. Hier zat overigens geen naaldselektor bij maar dat is niet erg want die had ik al. Zo heb ik door de verkoop van de selektor de breimachine dus voor 2,50 gekocht.

Scheur in slede geplakt.

Scheur in slede geplakt.

De nieuwe machine met de oude slede.

De nieuwe machine met de oude slede.


Thuis gekomen meteen aan de schoonmaak want vies was hij wel van oud vet.

Je moet niet bang van viese handen zijn dit was nadat ik er een paar naalden uit had gehaald, er zitten 2x 180 in.

photostudio_1467307806123

Daarna een proeflapje uit het werkboek gemaakt. Ik ben helemaal blij.

photostudio_1467307897338photostudio_1467307995473

Meteen de volgende dag aan de slag gegaan met je raad het al…..komt later.

8 gedachtes over “Verrassing.

  1. Ik heb er ook eens een in mn handen gehad, maar zou werkelijk niet weten hoe t moet/werkt…..zou je wellicht een tutorial eens kunnen plaatsen? Die oudere modellen komen vaak zonder gebruiksaanwijzing.

    Like

Geef een reactie

