Kringloop en.. verjaardag.

Dat is al weer even geleden dat we daar geweest waren.

Ik vond er 2 vesten, een nette bruine alvast voor de koudere dagen en een iet wat lichtere voor nu maar die is zo warm aan dus mag ook bij de winterkledij. Samen 3 euro.

photostudio_1465501007973

photostudio_1465500924977

Ook vast voor de winter fijne Dureaschoenen voor 2,50, een maatje meer zodat de gebreide sokken er ook in kunnen, loopt zoveel lekkerder. In de winkel kosten deze nog net geen 200 euro.

photostudio_1464275262402

Voor mijn man een overhemd met korte mouw voor 1,50

photostudio_1464275058586

en een paar klompen voor 2,50 van zijn merk en maat dacht hij. Thuis gekomen pasten ze niet maar mij wel, ze waren bij de schacht veel te nauw. Ze lopen heerlijk omdat ze een zachte zool hebben.
photostudio_1465499945405

Gisteravond kwamen we terug van verjaarsvisite, ik reed omdat de man 2 biertjes had gedronken, hadden we alcoholcontrole. Ik dacht mag ik eindelijk ook eens blazen maar nee hoor de man vertrouwde me op mijn blauwe ogen.
In de bijna 40 jaar dat ik auto rij was dit de 3e keer dat ik werd aangehouden. 1 keer omdat de achteruitrijverlichting ook brandde bij het vooruit rijden, 1 keer voor de gordel en nu voor alcohol.

Ik nam voor de jarige een boeket uit de tuin mee. Eerst thuis even gekeken of het mooi was in mijn vaas en ik vond het prachtig die 2 bijelkaar in de vaas, hortensia en de bloemen van de hosta.

20160712_103552

4 gedachtes over “Kringloop en.. verjaardag.

  1. Wat leuk een boeket uit eigen tuin. Ik heb een tijdje in Australie gewoond en daar is het heel gewoon om een kadootje te versieren met een bloem uit eigen tuin. Hier heb ik dat nog nooit gezien!!!

    Like

Geef een reactie

