Dit beest moest ik ook nog temmen.

Weet je nog dat ik deze kocht voor de caravan om lekker op te slapen voor 1 euro?

photostudio_1457794390527-1

En lekker lag het, eindelijk gezocht wat ik nodig had. Maar het was 5 cm te breed. Eerst dacht ik dat vouw ik een beetje om langs de rand maar dat viel tegen.

photostudio_1467488456116

De blauwe bies aan 1 kant los getornd, 5 cm van het bed af gesneden met een broodmes, 5 cm van de onder en boven laag geknipt en de bies weer vast gerijgd. Eerst het bed helemaal dubbel gevouwen anders krijg je het niet goed onder de naaimachine. Ik ben tevreden nu past het er goed tussen.

photostudio_1467488567371

photostudio_1467488649400

4 gedachtes over “Dit beest moest ik ook nog temmen.

Geef een reactie

